Sunday, July 26, 2009

Lebih Tenaga...

Syaitan tiduri isteri



KUALA LUMPUR: Mengadakan hubungan seks dua atau tiga kali sehari di kalangan pasangan suami isteri adalah normal, tetapi jika belasan kali dalam satu malam pastinya bukan dilakukan oleh lelaki biasa.

Tokoh agama, Datuk Abu Hasan Din Al-Hafiz, berkata jika seseorang bersahabat dengan syaitan, tidak mustahil mereka mampu melakukan hubungan batin hingga belasan kali dalam semalaman saja.

“Amalan bersahabat dengan syaitan masih berlaku dan tidak mustahil jika makhluk dilaknat Allah SWT itu turut melakukan hubungan tubuh dengan isteri kepada lelaki yang menjadi sahabatnya.

“Ini boleh berlaku kerana syaitan mampu menjelma menyerupai lelaki terbabit dan mengambil kesempatan untuk melakukan hubungan tubuh dengan si isteri,” katanya.

Menurut beliau, kerana itu, bersahabat dengan syaitan adalah dosa besar dan ditegah sama sekali daripada melakukannya.

Ini kerana hanya keburukan yang bakal diterima manusia, sedangkan makhluk laknat itu hanya mengambil kesempatan atas kelemahan iman individu berkaitan.

“Jika setakat dua atau tiga kali sehari, ia adalah biasa bagi seseorang suami yang mempunyai keinginan batin tinggi.

“Bagaimanapun, jika sudah terlampau, memang bukan suami yang mahukannya, sebaliknya syaitan yang dijadikan sahabat,” katanya.

Beliau berkata, si isteri dibolehkan menuntut fasakh jika tidak tahan diperlakukan sedemikian.

“Ia bagi memastikan keadilan untuk si isteri, selain menghilangkan kemudaratan daripada ditimpa musibah,” katanya.

Bagaimanapun, ada juga kes suami mempunyai keinginan batin yang kuat tetapi tidak terlampau hingga belasan kali sehari.

Jika ini berlaku, katanya, si isteri perlu melayan kehendak suami tetapi jika tidak sanggup lagi, diharuskan untuk berpoligami.

Ini satu daripada sebab kenapa perlu berpoligami. Isteri tahu mana satu keinginan batin yang kuat atau kekuatan batin luar biasa.

Beliau turut menasihatkan umat Islam yang masih bersahabat dengan syaitan supaya segera meninggalkannya kerana ia bukan saja ditegah agama, malah mendatangkan dosa besar.

“Yakinlah kepada Allah SWT kerana hanya Dia yang berkuasa dan bukan syaitan,” katanya.

1 comment:

Related Posts with Thumbnails