Friday, January 22, 2010

Dara Pun Boleh Lelong Di internet.

Pelelong dara dapat tawaran berlakon

SAN DIEGO - Pelelong dara, Natalie Dylan mendedahkan bahawa dia menerima banyak tawaran untuk berlakon termasuk dalam filem lucah, lapor sebuah akhbar semalam.Gadis berusia 22 tahun itu berkata, tawaran lumayan itu diperoleh sejak kisah dia melelong dara di Internet baru-baru ini terbongkar. Bagaimanapun, kata Natalie, dia terpaksa menolak tawaran berlakon dalam filem lucah."Saya tidak membenci filem lucah. Saya juga menonton filem lucah tetapi saya tidak bercita-cita untuk melakukannya," kata gadis tersebut.Dia turut mendedahkan mendapat tawaran menulis buku mengenai kisah hidupnya.Natalie menegaskan tujuan dia melelong dara adalah semata-mata untuk memperoleh wang mencukupi bagi membiayai pengajiannya ke peringkat sarjana.

Dia berkata, ibunya masih menyayangi dirinya walaupun tidak bersetuju dengan keputusannya untuk menjual tubuh.Setakat ini seorang pembida membuat tawaran tertinggi iaitu £2.6 juta (RM13.1 juta) bagi memperoleh daranya."Jika saya berjaya mendapatkan wang yang banyak, saya tidak akan melelong dara," katanya. - Agensi

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails